odpověď na otazku
nita
jak už jsem řekla mám za semou 3 měsíční léčbu která mě v podstatě naučila jak chutě zvládat tak určitě nejdůležitější vyhybat se lidem kteří maji s fetem něco společného s tím souvisí samozřejmě i prostředí to je první krok no a když budeš mít chutě tak se v tom nesmíš začít rypad něco ve smyslu jdu si něco sehnat chci se pořádně sjet a ten nájezd tak prostě tohle ne a když nepomůže tohle tak např. já jsi to zakouřit sednu začnu si říkat jaká jsem kráva co to zas vymýšlím za blbosti tak to u mě občas zabere ale když uš myslím na to že zavolám někam pro smah tak vrazím hlavu pod studenou vodu a sem tam třeba i 10 minut no to mi věšinou pomůže, ale stalo se mi že prostě občas ty chutě jsou silnější jak já a to potom už musím řešit mím terapeutem a potom to rozebereme zajaké situace atak podobně ty chutě příjdou a v teže situaci už většinou nepříjdou protpože sem jim znažím vyhnout protože to může spůsobit cokoliv hudba,fotky vzpomínky dokonve i oblečení s věcí které jsem měla nemám ani jednu pokud jsi z prahy určitě bych ti doporučovala navštívit nějaké doléčovací centrum, psych. léčebnu v bohnicích, je také dobrá terapeuticka komunita magdaléna nedaleko prahy je to jen na tobě , ale doufám že se rozhodneš s tím něco udělat, ale ne sám ty víš že to nejde měj se krásně a zační žít. nita (Poz. na konci byla smazána výzva k osobnímu kontaktu a mailová adresa)

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den Nito, díky za Vaše příspěvky o osobní zkušenosti s léčbou a doléčováním. Zejména to, jak pracujete s chutěmi. Je dobře, že je pouze nepotlačujete, ale snažíte se rozebírat situace kdy se objevily. Oni nepřicházejí jen tak, sami od sebe, ale většinou signalizují nějakou nespokojenost, nestabilitu. A ta když se nechá být, je k relapsu jen krůček.... Jinak chápu Váš zájem o osudy těch, kteří zareagovali. Bohužel Vás ale zklamu, protože Váš osobní mail nemůžeme zveřejnit - poradna nefunguje jako diskusní fórum či seznamka...Hezký den