Tráva - Účinky
Uber
Zdravím, dal jsem si poprvé trávu a potom jsem byl zmaten co se děje, na druhý den se cítím jak retardovaný, připadám si že nejsem v mém světě, nebo že jsem mentálně postižený nebo že nevnímám, myslíte si že se mi může stát?

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Uber,
díky moc za Váš dotaz. Je možné, že na Vás opravdu marihuana zafungovala tak, jak popisujete. Každý prožívá stav po užití trávy trochu jinak, záleží na mnoha okolnostech, jako je obsah THC v konkrétní dávce, Vaše psychické rozpoložení, to v jaké společnosti jste si zakouřil, zda jste se cítil v té společnosti v pohodě, nebo Vám to nesedlo atd....Pocity zmatenosti, odpojení se od reality, únava a podobně, se tak mohou objevit, v řádu několika málo dní by však měly zase odeznít. Pokud by se tak nestalo, bylo by fajn obrátit se na některou z odborných služeb, jako ne například adiktologická ambulance. Tam lze otevřeně mluvit o tom, co se stalo a jak se aktuálně cítíte, s tím, že by se hledala cesta, jak Vám pomoci k návratu " do normálu".
Pokud nevíte, kde takové zařízení ve Vaší blízkosti hledat, zkuste se podívat do Mapy pomoci: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Držím palce, ať je brzy lépe!
Andula Novotná