Nemohu spat po 1v-lsd
Dave
Dobry den,
Pred zhruba 22 hodinami (9 vecer minuleho dne) jsem uzil jeden papirek 225mcg 1v-lsd, kdy ze stejne "varky" jsem jiz stejne mnozstvi v minulosti mel.
Trip byl velice intenzivni a neprijemny, kazdopdne i ted nejsem schopen spat, i kdyz uz mnoho hodin netripuju. Neni to vsak takove, ze bych pouze lezel a nemohl usnout, jsem velice unaveny a vzdy, kdyz uz se schyluje k tomu, ze usnu, tak se mi stane to, ze se mi hlava proste "resetuje", nevim jak to popsat, jako kdyby nekdo vyskubl kabel ze zasuvky... a toto ve me vyvola velice neprijemnou fyzickou reakci, jako kdyby na me sla panicka ataka.
Mate prosim s necim obdobnym zkusenosti? Co delat/nedelat apod. Mockrat dekuji za odpoved.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Dave,
nevím, kolik zkušeností s halucinogeny máte za sebou. Často se tento stav s užívání halucinogenů pojí. Ideální je se nenervovat, pít meduňkový čaj, dát si čas, prostor, nespěchat, mít někoho, kdo tomu trochu rozumí a provází vás, moc o tom nepřemýšlet, věřit, že to odezní a nakonec v klidu usnete a vyspíte se.
Pokud se usnout  člověku nějakou delší dobu nedaří, třeba i víc než den, a nervuje ho to, většinou vyhledá lékaře. V takových chvílích se buď uklidní na základě toho, že se svěří a vypovídá, nebo se jednorázově předepisuje lék na zklidnění, který tenhle stav zastaví (často jsou to benzodiazepiny, poměrně návykové léky).
Snad tedy alespoň takto. Z dotazu jsem pochopila, že už máte několik dní po experimentu a proto budu ráda, když mi napíšete, jak to vše dopadlo a jak jste na tom teď.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.