odpovídám na vaši odpověď
ggs
Chci se zeptat jestli teda to je z toho hhc vapa normální, ze mužů mít psychiku špatnou a nebo jestli to není normální a měl bych to začít nějak řešit nebo jak bych to měl řešit když to nechci řešit s lékaři protože se bojím reakci rodičů a je mi to takřka vyloučené to přiznat ze jsem to měl. Tak se chci zeptat jen jestli to je normální? nebo to budu mít na porad? nebo to časem zmizí? nebo jak to mám řešit mimo lékaře? na internetu jsem četl ze po tom konopí se mozek zpatky vrátí do původního stavu a na vše zapomene po 4 týdnech tak se chci zeptat ještě jestli to je pravda? prosím odpověď na všechny otázky a na celou tuhle situaci co se mi děje. pokud nevíte k čemu píšu tak jsem asi týden zpet vám psal ohledně toho stavu tak si to prosím dohledejte. dekuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
bohužel na vaše otázky nedokážu dost dobře odpovědět. To, co popisujete, že zažíváte, není po užití HHC obvyklé. Nemám nejmenší tušení, jestli u vás bude stav přetrvávat, nebo se nějak proměňovat, nebo zcela odezní. Podle toho, že to celé trvá už několik týdnů, bych se spíše obávala, že se nic dramaticky nezmění. Naopak se může stát, že se začnete svému stavu přizpůsobovat a celý problém se bez zásahu stane chronickým. Byť chápu, že to nechcete řešit s lékařem a nechcete, aby se to dověděli rodiče, přimlouvala bych se za to, abyste se s tím vším svěřil. I to je důvod, proč jsem vám posílala odkazy na ambulance jako je SANANIM, Prev-centrum aj. v předchozím dotaze (zde nejdete přímo k lékaři, ale k adiktologovi). Po dohodě je možné navštívit takovou ambulanci i anonymně a prostě se na možné obavy z vyzrazení rodičům vyptat.
Takže ještě jednou vezmu jednu otázku po druhé:
- tak se chci zeptat jen jestli to je normální?  - ne, není to normální
- nebo to budu mít na porad? nebo to časem zmizí? - to nemám nejmenší tušení
- nebo jak to mám řešit mimo lékaře? - zkuste navrhované adiktologické ambulance a trvejte na anonymním režimu
- na internetu jsem četl ze po tom konopí se mozek zpatky vrátí do původního stavu a na vše zapomene po 4 týdnech tak se chci zeptat ještě jestli to je pravda? - pravda to v řadě případů je, vaše situace se však zdá být jiná
Kontakty na pražské ambulance, kam se můžete obrátit: SANANIMPrev-centrum nebo Klinika adiktologie - Ambulance dětské a dorostové adiktologie. Zkuste dopředu zavolat a zeptat se na možné zachování anonymity ve vaší situaci (je vám 17 let).
Budu ráda, když napíšete, jak jste na tom.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.