Tomáš Harant
cestar
dorby den pane Harant....i Vam a Vasi poradne a lidem kolem NAS preju mnoho pracovnich i osobnich uspechu a zdravi do dalsich let....byl to ten dotaz pro NITU na ktery jste mi odpovedel....dekuji za vas zajem a opravdu si toho cenim,diky...jeste sem nenavstivil zadnou odbornou pomoc v me letite zavislosti na heraku(pouze na h,zadny jiny opiaty,ci subutex,ci prasky ,drogy,atd neberu...ani nitrozilne sem nikdy nebral nic)))s tim mesicem abstinence ,no ja z toho takovou radost az zas tak nemam kdyz vim co prichazi potom ..mam pocit ze je snazsi bojovat kdyz cejtite abstaky atd ale jak je cloveku hej ,tak .....a asi kvuli tomu sem nehledal odborniky,protoze myslim ze tu odbornou pomoc jako lecba atd,clovek dostane pouze jednou(mozna se mylim)a nerad vkladam neci cas a nadeji do neceho o cem nevim jak to dopadne...takze mi otrnulo a opet sem tam kde driv ...zavisly na h...takze jestli myslite ze mate chut pustit se se mnoudo subutexove lecby s mou malickosti ,budu velice rad...sem opravdu odhodlan pustit se do toho a jednou pro vzdy toho nechat..tedy s vasi pomoci...jinak sem z prahy ale pracovni doba je vselijaka ale snad najdem cas na schuzku...myslim ze urcite...pane Harant napiste mi prosim telefon na vas ,popripade adresu ,vim kde je v osadni sananim,ale jinak ostatni taky najdu podle mapy...jeste jednou dekuju a tesim se navstevu...cim driv tim lip ....diky

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, díky za přání, i Vám hodně zdraví, štěstí, úspěchů, trpělivosti, silné vůle.... Vše se Vám může hodit, zejména pokud jste rozhodnut něco dělat se svojí závislostí. Co se týká Vašeho názoru na jedinou možnost léčby, dovolil bych si nesouhlasit. Je ale fakt že těch možností není tolik a je zbytečným luxusem plýtvat čas a energii (je to ale především Váš čas a energie) v léčbě, která nevyhovuje Vašim potřebám. Proto ta snaha zjistit co nejvíce informací o Vaší situaci.... Bohužel Vás musím zklamat, subutexovou léčbu Vám osobně nabídnout nemohu a ani přímý osobní kontakt. Můžeme však být dále v písemném kontaktu přes poradnu, případně Vás mohu odkázat na kolegy z Kontaktního centra SANANIM, Osadní 2, Praha 7.... sám víte kde a dále mapovat Vaši situaci a poté vybrat vhodnou pomoc - možná i tu subutexovou.... Hezký den