drogy,alkohol
MATKA
Dobrý den,můj syn byl závislý asi 1 rok na pervitinu, ted nebere 2 roky, ale vím, že během těchto dvou roků párkrát zklamal, ale na 100% vím, že nebere intravenozně.Ale o to víc pije alkohol, několikrát do týdne, někdy jeho pití trvá i několik dní po sobě, např. teď během svátků.Je nezaměstnaný,nemá žádný smysl života, častokrát mi naznačil, že ho nebaví žít a chtěl by umřít, má sebevražedné sklony a já si myslím, že pokud bude takhle pokračovat dál, tak určitě jednou v opilosti něco vyvede.Je plnoletý, řekla jsem mu,že ho nechám zavřít na psychinu, to snad jde, když má takové deprese. Vysmál se mi,jeho chování ke mne a vlastně k celé rodině je hnusné.Můžete mi prosím poradit co dělat,děkuji a pěkný den.

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, škoda že toho o Vaší nelehké situaci píšete tak málo. Např. zda přestal s pervitinem sám, anebo s něčí pomocí, zda měl podobné problémy i předtím, co všechno jste již podnikli a další věci.... Určitě není snadné dívat se na blízkého jak se žene do "záhuby". Dříve s pervitinem, poté s alkoholem. (vystřídání jedné závislosti druhou není nic mimořádného). Můžu Vám napsat, že syn je již dospělý a odpovědný za svá rozhodnutí, která Vy nemůžete změnit když nebude chtít, ale myslím, že tato situace si zaslouží více než pár takovýchto řádek. Hezký den a hodně zdraví a štěstí v roce 2004