naděje_!? - NITA - otazka pro nitu a vsechny .....
prosba pro nitu a rada lidem!
ahoj nito ,chci se te zeptat jestl to budes teda cist ,doufam ....ja o sobe nemuzu rict ze sem tak daleko co ty a uprimne ,pro sebe ,nikdy se toho nedotkni !!!udelej to pro sebe,vime o cem mluvime...nema cenu o tom mluvit ted a tady ale kdo fetuje a neprestane skonci stejne a je jedno co smazej ...skoncej na dne nebo v bedne..smutny ale je to tak...mluvim oni ale tyhle slova se tykaji i me a oazka na tebe je :jak prekonavas ty vterinovy ,minutovy navaly v ty hlave a tu neprekonatelnou chut na fet..ja dokazu odabstynovat a bejt bez niceho nejdyl bohuzel mesic i bez jakokych koli leku ale otrnulo a ....a 2 roky zas v ....ja totiz z tech fetek kolem neznam nikoho kdo by se toho nedotk po lecbe,je to tak..ani prace me nezastavi ...jak mi to tou hlavou prolitne a sem v praze nebo pobliz tak musim a du i prez mrtvoly ...tj pucovani od sefa kdyz uz neni od koho atd...JESTLI TO CTE KDO JESTE NIC NEBRAL ..AT TO ANI NEZKOUSI NEBO AT SE PRIPRAVY ZE SE SVET ZMENI.I PO PRVNIM JOINTU V ZIVOTE SE POHLED NA SVET MENI A PAK JE NA KAZDYM JAK DAL....JA SEL SPATNE...A TEN ZIVOT UZ ASI NEBUDE CO DRIV,PRESTANETE SE RADOVAT A UZIVAT ..fetovani neni uzivani..je to jen zrout casu pak penez pak pratel pak zdravi a kdyz zjistite ze uz nic neni ,je pozde...a jestli si nekdo mysli ze to po 3x tejdenim brani po roce ubrzdi ..tak klobouk dolu ale z praxe je to jeden z padesati....oni ty drogy maj v ty hlave hodne zaroslej korinek ale v pomeru so berou je to hovno a vidite ze neni sranda prestat a pak to vydrzet a pak zase zit ..jestli mate chut zkusit co vydrzite a jste ochotni podstoupit tyto rizika ..urcite nejsou vsechny :((((ta s chuti do toho ..co si vyberete je na VAS....

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, bohužel nejsem Nita, ale snad Vás moje odpověď alespoň trochu uspokojí ;-) Chápu že Vám její dotazy daly určitou naději. Ano i ona nejspíš bojovala s vteřinovými, minutovými návaly v hlavě podobně jako Vy. Mimochodem abstinovat sám měsíc není zas tak málo! Byl by jste ochoten nechat si pomoci podobně jako Nita? (pokud je v doléčovacím centru, má určitě nějakou léčbu za sebou) Nemáte zájem si o Vaší situaci ještě chvíli psát? Rád Vám budu k dispozici Hezký den a mnoho zdraví a štěstí v roce 2004