Krev
Alife
Dobry den...obcas kourim travu a chtela bych se zeptat,kdyz mi doktorka odebere krev,pozna,ze ji kourim,nebo ne???kazdy rika neco jinyho a pro me je to dost dulezity,predem dik za vasi odpoved!

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, při běžném odběru se krev na přítomnost drog netestuje. To by se musela lékařka cíleně zaměřit na jejich zjišťování a nechat na to udělat speciální testy. Běžně se ale drogy testují z moči, je to jednodušší a levnější. Pokud nejde paní doktorce o to , jestli berete nebo ne, tak se to z krve určitě nedozví. Jestli chcete mít stoprocentní jistotu, tak kromě alternativy nekouřit marihuanu vůbec, je ještě další možnost nekouřit ji aspoň měsíc před odběrem. To je maximální doba, po kterou je THC v těle zjistitelné.