free
chtel bych se zeptat po jak dlouhe dobe(od onemocneni mononukleozou)je ,,bezpecne'' dat si pervitin nebo extazi??kdyz uz jaterni testy jsou v poradku?a je to stejny nebo horsi nez dat si alkohol?dik

Odpověděl: Bc. Barbora Sládková
Dobrý den, být vámi tak dám svým játrům "voraz" i když už jsou testy v pořádku. Všechny jedy (chemikálie) totiž musí játra přefiltrovat a zneškodnit je na tělu přijatelné látky...Mononukleóza je virový zánět jater, takže po jeho přeléčení byste se ke svým játrům měl chovat např. jako po žloutence - tzn. alespoň rok dodržovat šetřící program pro játra. Nepít alkohol ani neužívat jiné chemické látky, šetřit se po fyzické stránce a nejíst příliš tučná jídla - ale to vše jistě víte od svého ošetřujícího lékaře! Nashledanou a hodně zdraví.