Vyléčíl jsem si egzém
David
Jednoznačně na svém těle mohu prokázat léčivé účinky marihuany. Stejně jako Bob Randall s očima, mám já stejné zkušenosti s egzémem. Doktoři jednoznačně prohlásili, že s takto závažným egzémem pochazejícim prý z krav, se musím smířit. No vida, neměli pravdu. Dnes žiji šťastně a nepotřebuji se krémovat ani indulonou. A to není všechno. Dodnes mám problém s vykloubeným ramenem. Tento úraz se mi stal během noční můry, která mě provázela od ranného dětství. Dnes jsem bez problémů, ale děsím mě pomyšlení na náš zákon, který mě staví do pozice narkomana a při pěstování marihuany i kriminálníka. Poslední dobou se intenzivně pokouším zapojit do programu legalizace m., lae nevím kde a jak mohu pomoci. S pozdravem David

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, ano, je možné, že Vám marihuana pomohla při Vašich zdravotních problémech. Ostatně velká část nyní nelegálních drog byla původně léky. Nic to však nemění na tom, že jejich užívání a zejména zneužívání přináší rizika. Je pravdou, že náš "drogový zákon" má v současné podobě mnohé nedostatky. O.s. Sananim společně s dalšími odbornými institucemi se snaží na tyto nedostatky poukazovat (zejména kriminalizace...). Jak se ale zapojit do programu legalizace (což je ještě něco jiného) Vám poradit nedokáži. Hezký den a mnoho zdraví a štěstí v roce 04