drej den a hezky vanoce
smutnej jezisek ....
,zdravim vas,,tak se rok sesel s rokem a sem tam co pred rokem a rokem a rokem a .....byl jen ta zavislost uz se neda snaset a jak sem zjistil ani ten boj s ni neni jako angina co se vymarodi a je to ok..litam v heraku par let...a obracim se na vas s zadosti zatim jen o radu pak asi i o pomoc ,jestli to bude ve vasich silach..bylo by zbytecne dokola mlejt to same ,"uz dal nemohu"ale ona asi ta situace nastala,uz sem zkusil myslim ze vse(ne lekare) a vzdycky to zkrachuje na te psychice...ta droga vam vrta v ty hlave tak dlouho az ji koupite ..je to zvlastni pocit jak kdyz ste treba na pusti pred vama lahev vody (voda jako droga))) a muzete se napit ,ale kdyz se napijete ubyde a budete mit jeste vetsi zizen..nebo se nenapijete a budete verit tomu ze zitra uz ta zizen nebude...snad pochopite co tim basnik chtel rici...asi napisete at zavolam....ja volal ale zchuzka je v tehle situaci uz pozde,za 14 dni to mozna asi nebude vyreseny spis urcite ne ale bude vyresen problem momentalniho abstaku,spis celodenich abstaku...kupuju nacerno suba ale ta cena...za 1 je cena jako za cele baleni ,,ale koupim to musim,nekoupit tak nevim a vedet nechci ..ono uz po 10 hod treba prez noc ,je to rano pekny peklicko...je mi jasne ze sou svatky a lidi vegetujou ale kdyby vas neco napadlo napiste..diky ..JINAK DIKY CELE PORADNE ,VAM OCHOTNYM A VZTRICNYM LIDEM ,PREJU(EM)OPRAVDU VESELE VANOCE A STASTNEJ NOVEJ ROK.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, děkujeme za přání hezkých svátků, doufám, že Vy jste je přes veškeré potíže prožil taky aspoň trochu příjemně. Ale teď k Vaší situaci - věřím, že je to velká beznaděj, zkusit už snad všechno a pořád se muset vracet k heroinu, nebo teď k Subutexu. Píšete, že jste ale nezkusil lékaře. Nevím přesně, co tím máte na mysli, jestli to, že jste nezkusil vůbec žádnou odbornou pomoc, nebo psychiatra (?). V každém případě by mi ve Vaší situaci připadla jako docela vhodná alternativa legální a kontrolovaná subutexová léčba. Stejně si Subutexy kupujete na černém trhu, vyjde Vás to mnohem dráž a pravděpodobně to ani nevede k jejich snižování a postupnému vysazení. co tedy zkusit nechat si Subutexy předepisovat legálně, být pod kontrolou lékaře a občas s ním promlulvit, jak jste na tom, co Vás trápí apod. Taková léčba se dělá ambulantně, nezabëre tedy ani moc času, člověk u ní může pracovat a měla by vést k úplnému vysazení opiátů. Co si o tom myslíte? Z Vašeho dotazu není jasné, odkud jste, jestli tedy chcete doporučit nějaké zařízení nebo doktora, napište (nebo zavolejte, jak jste správně uhodl - tel. 283 872 186)a my se Vám pokusíme někoho doporučit. Hlavně ještě nezahazujte všechno za hlavu, určitě má smysl zkusit to znovu. Hodně odvahy a trpělivosti.