testy
squibb
dobrý den...jak dlouho zůstane THC v moči,pokud hulím jednou za 3 týdny,jak se takové testy s močí provádějí (zdali je více způsobů těchto testu), případně jestli se dají tyto testy nějak ulejt,aby nebyly výsledky tak hrozné...předem díky za odpověď...Squibb

Odpověděl: Bára Orlíková
Obvykle se uvádí, že THC se dá detekovat z moči 1 až 30 dní po posledním užití. Je to tak, že čím intenzivněji užíváte konopné drogy, tím delší dobu se dá po jejich posledním užití THC v moči najít. Když si někdo zakouří jednorázově marihuanu, bude se dát THC zjistit třeba několik dní, pokud člověk kouří trávu každý den, tak mu asi THC v moči najdou i po čtyřech týdnech. Myslím, že ve vašem případě by se mohlo THC dát detekovat tak týden až čtrnáct dní po posledním užití. Závisí to ale i na dalších faktorech, než je jen intenzita užívání - na obsahu THC v droze, kterou užíváte, na vašem zdravotním stavu apod. Testování se provádí z odebraného vzorku moči - buď laboratorně nebo se používají screeningové testy (něco na způsob lakmusových papírků - jak vypadají se můžete podívat na stránkách výrobců testů a dalšího zdravotnického materiálu www.dynex.cz nebo www.dadebehring.com). V laboratoři jsou výsledky pochopitelně přesné, screeningové testy určují jen, zda THC v moči je či není, nikoli kolik ho tam je. No, a ke způsobu, jak by se daly ty testy obejít - není možné v podstatě nijak urychlit to, aby vám THC z organismu zmizelo dřív. Testy se také nedají moc nijak zmanipulovat. No, i když bych věděla něco o způsobech, které se občas někteří naši klienti se střídavým "úspěchem" snaží používat, tak jistě pochopíte, že vám je nebudu popisovat.