info
trezegeut
Zdravim vas!Mam dotaz zdali-pak existuje urcity typ lecby{mirna zavislost}a nasledna resocializace v zahranici,vcetne placenym sluzbam,je-li tomu tak,prosim o charakteristiku a kontakt,predem diky!!!!!!! mejte se hhapy:----] trezeguet

Odpověděl: Martin Hulík
Léčebná zařízení různých typů pochopitelně v zahraničí existují, jste-li občan(ka) ČR, pravděpodobně ta ně budete platit. Jen mi není jasné, v jaké zemi kontakty hledáte. Z mnoha důvodů je pro občany ČR nejvhodnější léčit se tady - služby jsou většinou zdarma, komunikuje se v rodném jazyce a lékařské tajemství zaručuje dostatečnou ochranu údajů o léčených osobách. Nehledě na to, že síť léčebných služeb je u nás co do kvality a dostupnosti na světové úrovni. Pokud ale trváte na léčbě v zahraničí, napište nám, v které zemi a my se pokusíme nějaké kontakty najít. Stačí to takhle?