léčení
Tina
Chtěla bych nastoupit na léčení v psychiatrické léčebně Červený Dvůr - Chvalšiny, ale zatím se mi nepodařilo získat žádné informace, např.denní program,atd. Chtěla bych vás proto poprosit, jestli bych mohla dostat nějaké informace od vás.

Odpověděl: Lenka Maškulková
Psychiatrická léčebna Červený Dvůr má léčbu koncipovanou na 3-8 měsíců. Funguje tam bodovací systém: kladné(hodnota práce a snaha) a záporné body(prohřešky), za které můžete získat určité výhody, např. delší vycházku, nebo za určitý počet záporných bodů můžete být vyloučena. Léčba je rozdělena do 3 fází, které vyjadřují pokroky klienta v léčbě. K dennímu programu: po šesté ráno je budíček, rozcvička, snídaně, ranní komunita, poté následuje pracovní terapie, arteterapie, skupinová terapie. PL v Červeném Dvoře je však více zaměřena na pracovní terapii. Součástí PL ČD je i detox, tam se musíte dostavit mezi 10-15hod., pokud vám tedy budou zasílat nástupní termín, je to nástupní termín na detox, pak přejdete rovnou do léčby. Pokud byste chtěla více informací, je možno vám faxem zaslat materiály, které máme k dispozici. Tel. na K-centrum je 02/83872186. Přeji hezký den.