4x napít či 1x opít?!
Georgijevič Lajka
Hezký den přeji, měl bych jeden dotaz k užívání alkoholu. Je lepší se čtyřikrát týdně napít, nebo jednou týdně opít? Jsem si plně vědom faktu, že jediné správné řešení je sedm dní v týdnu nepít (tedy jako alkoholické nápoje). Ale přeci... Za odpověď předem díky ctitel své přezdívky (ano, mým nejoblíbenějším nápojem je Tesco vodka ze shnilých brambor). Georgijevič Lajka, 16

Odpověděl: Martin Hulík
Váš dotaz je jenom akademický, anebo po nás fakt chcete, abychom vám poradili, jak často máte pít? Alkohol je poměrně nebezpečná droga, takže to nepřehánějte. Pravidelné pití v menších dávkách vás může dovést do potíží stejně dobře jako příležitosné opilství. Nehledě na to, že když budete pravidelně pít, stejně vám to pravděpodobně tu a tam ujede a vy se opijete. No a vzhledem k vašemu věku bych doporučoval spíš nepít vůbec, protože budete potřebovat mozek a játra udržet ještě pěkně dlouho v provozu. Stačí to takhle?