Pervitin
Christiana
Začala jsem brát piko ale ted nevim jak z toho ven. Vím, že člověk musí mít vůli ale já na druhé straně nechci přestat piko brát. vyhovuje mi to tak poraďte prosím.

Odpověděl: Jana Urbanová
Rozumím Vašim rozporuplným pocitům při užívání pervitinu. Myslím, že to ani tak moc není otázka vůle jako spíše rozhodnutí s tím přestat. V momentě tohoto rozhodnutí také ještě není vyhráno, ale k naprostému vítězství nad pervitinem Vám v tomto momentě mohou pomoci různá zažízení, která pro Vás budou při abstinenci oporou. Kdyby jste měla zájem si o Vašem problému s někým promluvit, můžete volat naše kontaktní centrum tel. 83872186 a objednat se na poradenství,ať už jednorázové nebo dlouhodobější. Navštěvovat nás můžete anonymně a my samozřejmě budeme respektovat Vaše rozhodnutí, ať už to bude dál užívat nebo začít s abstinencí.