před dospělostí
fafy
Existuje u nás zařízení kam by přijali nedospělého jedince na přání rodiče a alespoň se pokusili zajistit, aby neutekl. Potlouká se po kamarádech,v ulicích a parcích a odmítá jakoukoliv spolupráci. Jak rychle jde přijetí vyřídit?

Odpověděl:
Dobrý den, z Vašeho dotazu mi není jasné, zda jde "jen" o potloukání se po kamarádech,v ulicích a parcích nebo zda dotyčný nedospělý jedinec má i nějaký drogový problém. Pro první případ existují například diagnostické ústavy. Předpokládám ale, že máte na mysli spíš léčebnu. Tam dítě umístit možné je, praxe je ovšem na druhou stranu taková, že pokud onen nezletilý není sám pro léčbu motivován, nebývají z jeho přijetí do léčby nijak nadšení. Rychlost přijetí záleží na tom, jak je která léčebna plná. Kdybyste měl o nějakou konkrétní zájem, napište odkud jste a my Vám můžeme poslat kontakt na nejbližší léčebnu ve Vašem okolí. Napadá mě, zda byste si o tom všem nechtěl s někým promluvit. Jestli je třeba zavření do léčebny jediná možnost(?). Nabízím Vám možnost nejen kontaktu přes drogovouporadnu.cz, ale i třeba zavolat na naší poradenskou linku 283 872 186. Každopádně Vám přeju hodně štěstí...