Pomoc
Michal
Dobrý den, mám přítelkyni a zjistil jsem, že má problémy s drogama. Jsme spolu už čtyři měsíce a před časem mi řekla, jestli bych si nechtěl sjet čáru. Hrozně mě to vylekalo. Byl jsem zvyklý, že trochu víc pije a kouří, ale tohle mě vážně vyděsilo. Mám strach o ní, ale abych pravdu řekl, tak i o sebe. její návrch jsem odmítl a ona obrátila, že mě chtěla jenom vyzkoušet, nevěřil jsem jí. Po krátkým rozhovoru, přiznala, že si občas něco veme, ale problémy prý nemá. Je taková , že nic nepřizná. Člověku v tomhle případě, začne pracovat mozek na plný obrátky, vzpoměl jsem si na její proměnlivý stavy nálad, krvácení z nosu atd.. Potřeboval bych si o tom promluvit s někým zasvěceným, nemám s tím sebemenší zkušenost. Nechci od ní odejít, brala by to jako zradu. Vůbec nevím co mám dělat. Vím že podobných dotazů obdržíte určitě hodně a předem vám děkuji za odpověď. Michal

Odpověděl: Frant. Jirový
Pokud vám jde o informace o drogách (v případě "čáry" půjde o Pervitin), jejich účincích a ostatních věcech kolem tohoto tématu se točících - to vše je spolehlivě k naleznutí na těchto stránkách, nebo na naší poradenské lince (283 872 186). A co týká vašeho strachu o vaší přítelkyni a potažmo i vás - myslím, že by bylo dobře, kdyby na "krátký rozhovor" navázal nějaký delší, otevřenější. Vaše přítelkyně sice tvrdí že bere jen občas a "problémy" nemá, každopádně její výzva svědčí o tom, že s životem bez drog zatím ještě moc nepočítá, zatímco vy (chápu-li to dobře) ano. V těchto věcech by partneři měli mít určitě jasno. Nevím, jestli vám to takhle stačí. Kdyby nestačilo, samozřejmě napište znovu.