Jak ze sebe co nejrychleji dostat THC?
twins
Mam problem...muj kamos ma jit na testy krve, ohledne THC. Hrozi mu vyhazov ze skoly a ja mu chci hrozne pomoct... Poradite mi? Prosim...

Odpověděl: Bára Orlíková
No, bohužel neexistuje žádný způsob, jak dostat THC z těla výrazně dřív, než se z těla dostane samo. Jen mě trochu zaráží, že by mu měli dělat testy na přítomnost drog z krve, obvykle se dělají ze vzorku moči. THC vydrží v moči až do třiceti dnů po posledním užití, při jednorázovém užití nebo zřídkavém užívání se jedná o dobu cca týden až čtrnáct dní, po dlouhodobém intenzivním užívání to může být až ten měsíc. Je tedy podstatné, kdy má kamarád na testy jít. Bohužel nepíšete ani, kdo mu je má dělat a kde a z jakých důvodů mu hrozí vyhazov ze školy - zda je to v souvislosti s drogami nebo ne. Pokud se jedná o to, že by ho měli vyhodit ze školy proto, že užívá konopné drogy, tak je to velmi sporná otázka - doporučovala bych se obrátit na Právní poradnu A. N. O. (více informací v pravém sloupci pod kolonkou Právní poradna na této stránce). Když mi trochu popíšete situaci, můžeme vymyslet pro vašeho kamaráda i nějakou další pomoc. Ale musím mít víc informací. Zatím držím palce.