DOBRÝ DEN, CHTELA JSEM SE ZEPTAT. ZANEDLOUHO MI BUDE 22 LET. PŘED 4 ROKY JSEM ZAČALA UŽÍVAT EXTÁZE.PRVNÍ PŮL ROKU JSEM SI VZALA JEDNU TABLETU JEN JEDNOU ZA MĚSÍC.DALŠÍ ROK ALE TŘEBA I TŘI EXTÁZE KAŽDÝ TÝDEN.PAK JSEM K TOMU PŘIDALA I PERVITIN-NA KTERÉM JSEM MYSLÍM BYLA HODNĚ PSYCHICKY ZÁVISLÁ.PERVITIN JSEM MĚLA ZHRUBA 2-3 TÝDNĚ PO DOBU ZHRUBA ROK A PŮL.VIPADALO TO SE MNOU MYSLÍM UŽ DOST ŠPATNĚ, TAK MI Z TOHO SESTRA TROCHU POMOHLA.ASO PŮL ROKU JSEM SI PAK NIC NEVZALA-DOSTALA JSEM SE ZAS DO NORMALNĚJŠÍHO STAVU.OD TÉ DOBY UPLYNULY SKORO 2 ROKY MYSLÍM SI ŽE JSEM ZE VŠEHO PRYČ.TED SI VEMU EXTÁZI TŘEBA JEN JEDNOU ZA DVA MĚSÍCE.MYSLÍM SI ŽE UŽ DO TOHO NEMŮŽU SPADNOUT TAK JAKO PŘEDTÍM.CHTĚLA JSEM SE TEDA ZEPTAT JAK MYSLÍTE ŽE VELKÉ NÁSLEDKY TO MÁ? FYZICKÉ, PSYCHICKÉ? JAK SI MYSLÍTE ŽE TO ČLOVĚKA ZMĚNÍ NAPROTI TOMU KDYBY NIKDY NIC NEBRAL?MYSLÍTE ŽE NÁSLEDKY BUDOU NĚJAKÉ TRVALÉ? A JAKÉ?A CO SI O TOM VŠEM MYSLÍTE? A JAK MOC JE TO INDIVIDUALNÍ? PŘEDEM MOC DĚKUJI ZA ODPOVĚD JANA

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, gratuluji Vám k Vašemu úspěchu - 2 roky bez pervitinu. Avšak pozor, přístup že už je všechno pryč a jsem ze všeho venku mnohé přivedl zpět.... Na dálku Vám nedokáži říci, zda se projeví některé možné následky. Pokud máte strach, doporučoval bych preventivní prohlídku u lékaře. Je pravda že se jedná o hodně individuální záležitost, ale z praxe znám hodně lidí užívajících častěji a po delší dobu a žádné následky se zatím neprojevily. Totéž přeji i Vám. Co se týká změn, člověka určitě poznamená styl života spojený s užíváním drog, který je často záležitostí uzavřené komunity lidí. Bývá těžké zařadit se i do dalších sociálních skupin. Pokud se Vám to ale bez problémů podařilo, nevím co řešit :-) Doufám, že se mi podařilo odpovědět alespoň na část otázek. Pokud ne, rád se pokusím odpovědět příště. Hezký den