Subutexová léčba
bublina
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, kde najít lékaře, který předepisuje subutex. Já ho sice nepotřebuji, ale můj přítel ano. Snaží se dostat do nějakého programu, ale zatím to vypadá, že bez čekací lhůty to nepůjde. A tak si léky kupuje na ulici, což nám značně krátí rozpočet. Nemohli byste mi prosím dát nějaké kontakty? Děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
No, bohužel vám nemohu napsat konkrétní kontakt, protože nevím, odkud jste. Vzhledem k novém úpravě ohledně předepisování Subutexu je to teď složitější, ale pokud se obrátíte na AT ambulanci nebo můžete zkusit psychiatrickou ambulanci v místě vašeho bydliště, mohli by příteli Subutex předepsat nebo přinejmenším poradit, kde by mu ho předepsali. Nevím ani do jakého programu se váš přítel snaží dostat, zda do léčebného nebo do programu, kde by mohl dostávat Subutex. Jen na závěr - pokud bude mít Subutex na předpis, neznamená to, že za něj nebude platit vůbec (i když ta částka bude určitě o dost nižší než na černém trhu, musí si lék zaplatit). Informace o tom, jak je to s platbou můžete najít na www.lekarna.cz, když si v levém horním rohu zadáte do vyhledávacího políčka Subutex (a do specifikace zadáte "lék"). Cena závisí na tom, kolik tablet je v balení (7 nebo 28 tablet) a na "síle" Subutexu (obsah účinné látky buprenorfinu 0,4 mg, 2 mg nebo 8 mg). Když mi napíšete víc podrobností a především místo, odkud jste, tak bych vám mohla poskytnout konkrétnější informace.