Chtela bych se zeptat petvitin buru už asi 2 roky pravidelně o víkendech.Když na něj pak přes tyden myslím hrozne bych se ho dala a rozbuší se mi srdce a stahnou panenky jsem závislá?

Odpověděl:
Dobrý den, ve Vašem dotazu popisujete chutě, které máte, když si zrovna nedáváte pervitin. Už ale nepíšete, jestli (a jak) ty chutě zvládáte, jestli Vaše dávky pervitinu zvyšujete nebo jestli třeba pervitin nezačíná pro Vás hrát důležitější roli než ostatní Vaše dosavadní zájmy. To všechno patří mezi další příznaky závislosti. Napadá mě ale spíš otázka, k čemu Vám bude informace, že jste/nejste závislá. Důležitější mi přijde otázka, jestli chcete nebo nechcete dál riskovat, případně jestli chcete nebo nechcete přestat. To je samozřejmě na na Vás, co uděláte, ale zkuste se zamyslet nad tím, jestli Vám ten risk za to stojí... P.S. Kdybyste o tom chtěla ještě s někým mluvit, můžete nejen znova napsat, ale taky zavolat na náš poradenský telefon 283 872 186. Tak se mějte a hodně štěstí...