wobenzym
Meg
Ahoj,moc Vás prosím o radu:mám kamaráda,který několikrát denně v poměrně velkém množství (asi 6 tablet) užívá prášek wobenzym.Tvrdí mi,že to má na regeneraci svalů,protože měl nedávno zlomenou nohu.Mě se ale tahle výmluva moc pravdivá nezdá...Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl:
Dobrý den Meg, chápu, že se vám šest tablet denně zdá poměrně velké množství. Ale při zahájení léčby se podle závažnosti onemocnění (užívá se mimo jiné právě i po úrazech) doporučuje 3krát 5-10 tablet denně, s ústupem chorobných projevů se snižuje až na 3krát 3 tablety. Při některých onemocněních se doporučuje dlouhodobé podávání trvající týdny i měsíce. Určitě je ale dobré tyto dávky konzultovat se svým ošetřujícím lékařem, což doufám, že Váš kamarád dělá. Jste hodná, že si takhle všímáte a staráte se o kamaráda, tak doufám, že jsem Vás alespoň trochu uklidnila. Přeju Vašemu kamarádovi, aby brzo tablety nepotřeboval žádné...