Nevím jak dál?
Vejunka
Ahoj, tento mail bude asi poměrně dlouhý, ale přesto doufám, že vás s ním nebudu nějak zatěžovat! A aspon malinko mi pomůžete, prosím! Tak hezky od začátku! Je mi 17let, od 14 kouřím trávu, ze začátku tak jednou měsíčně a pak se množství zvětšovalo až na tak kolem 6 jontů denně a někdy i více, pak jsem vyzkoušela taneční drogu, konkrétně extázi a halucinogení drogy taky nebyly vynechány, ale to jen jednou či dvakrát. A ted to nejdůležitější asi 2 měsíce jsem brala občas pervitin, pak jsem nějakou dobu vynechala a pak zase začala, ted už jsem s tím zkončila! Nikdy jsem na tom nebyla závislá, vím, že je mnoho závislostí, ale ted myslím tu duševní závislost!Ted už jsem s tím zkončila, a jsem sama se sebou spokojena! Ale vidím i když jsem na tom nebyla závislá ty změny, jsem asi naprosto jinej člověk, prostě nejsem to já! Ted si občas zahulím, v menším množstvím! Občas mám deprese, představuju si to jak čáru, která plyne rovně a pak dolů a nahoru, moje čára života, je to hrozná představa, mám taky od toho dne kdy jsem zmenšila dávku marihuany živé sny:(! Potím se a nemít v dopravním prostředku walkmana, tak se asi zblázním z těch lidí, které na mě házejí ty provokativní obličeje!!Taky zjištuji, že si taky nekdy neumím povídat s lidmi!! Já vím nezní to jako zavažný problém, ale chci být zase normální, prosím!!

Odpověděl: Jakub Minařík
No, některé obtíže časem sami odezní. Chce to jen trpělivost a moje doporuční zní - alespoň nějaký čas nehulit vůbec, snáze to přejde.Zkuste se zabývat nějakými "zdravými" aktivitami - třeba sport (ono se ne nadarmo říká, ž ve zdravém těle, zdravý duch). Prostě, můžete počkat, až to přejde. I to bavení se s lidma se zas časem vylepší. Pokud by to nepřestávalo, nebo jste měla dojem, že to je neúnosné, tak zkuste zavolat, někdy promluvit si o tom s někým, kdo tomu trochu rozumí taky pomůže. Stačí? :-) P.s. Jste úplně normální. Jen chvíli potrvá, než se dáte zas do kupy. :-)