Extaze a ucinek
Jap
Dobry den, uvazuji ze vyzkousim extazi, avsak jsem opatrny, premyslim ze ji vyzkousim doma a nikoliv na party, a ze si dam jen pulku nebo ctvrtku tabletky. Chci se zeptat, pokud by tabletka obsahovala nejake nebezpecne latky ci jejich kombinace, muze se mi neco stat, kdyz si vezmu ctvrt tablety? Nebo je to relativne bezpecne? Prosim o uprimnou odpoved. Jde mi jen o to, pocitit zhruba ucinek xtc, ale nechci se "vyjet" nekde na party a pak zpocenej tancovat jak silenec... dekuji.

Odpověděl: Jakub Minařík
No - samozřejmě - menší dose s sebou nese menší riziko. I když - to vždy existuje. Jen mám takový dojem - ext je alespoň tak jak já to vnímám interakční droga. Pokud jí užijete sám, tak to asi nebude ono. Pak taky záleží, co máte za ext v ruce. Hejlové (rozuměj nezkušení uživatelé) zřídka dostávaj kvalitní matroš. Alespoň tak já to vnímám. Upřímě - asi bych vážil, zda do toho jít. I pro to, jestli to má takhle cenu. Experiment je sice zajímavá věc, ale - existují rizika a na druhé straně - typický účinek je spojený právě s tou party. Tam asi budete tancovat i když - asi ne až do rána a jako šílenec. Lidi dost často totiž jedí ext po hrstech a to pak je asi taky daleko od jejího charakteristického efektu. P.s. Tak to ještě uvažte. Rozum máte zdá se svůj, tak by vám to nemělo dělat problém. :-) Držím palce