pravidelnost
neer
mate uplne pravdu, ze si to nejspis neuvedomuju. (uprime me to fakt zaskocilom, protoze presne jak rikate, mam pocit 100% kontroly a prave asi proto mi vubec nepripada nebezpecne 2-3 tablety mesicne), Je mi casne 17 a beru jenom ty tablety, huleni snad ani nepocitam. ted teda potrebuju vazne vedet, jestli to nejak prehanim (absolutne mi to nepripada, ale urcite vam budu verit) jinak delate fakt dobrou praci diky

Odpověděl: Jakub Minařík
Nevím sic jak dlouho ecstasy berete, ale jestli vám je 17 a huleni snad ani nepočítáte, tak bych začal brzdit, protože jste před zatáčkou. Až do ní vjedete a s tím mám vlastní zkušenost, budete si moci vybrat mezi stoletým dubem, 100m dlouhým srázem s potokem na konci, sloupem, plechovou boudou, ... Mě se tenkrát podařilo trefit takovaj nájezd ke garáži, ze kterého jsem skočil a roztlouk zaplať pámbu jen auto. Pokud byste měl zájem probrat to osobně, pracuji v DS SANANIM, 02/803130.