Můj syn asi bere pervitin.
Nikola
Dobrý den, jak prosím Vás poznám,že můj syn toto opravdu bere.Je mu 19 let a 4.rokem dělá školu .V květnu má maturovat.Má asi 4.měsíc absence ve škole.Lže,někdy dost spí a nekdy zase třeba celou noc nespí a je čilý.Dost podvádí a lže,toto nikdy nedělal.Smůla je ale,že od 15 let má diabetes mellitus,takže,když má třeba rozšířené zorničky,tak nevím,od čeho to má.Jsem z toho zofalá,jelikož nyní je problém s prací,a když neudělá maturitu,tak je tedy nevím.Je mi 36 let a manželovi je 38,narodil se nám brzy,ale vždy jsme se snažili ho vychovat dobře.Již si nevíme s ním rady.Děkuji Vám předem za odpoved.Nikola

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, opravdu nelehká situace a chápu Vaší bezradnost, obavy.... Určitě však má východisko, ne možná hned a pravděpodobně to bude stát dost úsilí z obou stran, ale má. Bohužel nevím, co všechno jste již podnikli (např. otevřená debata), jak se k věci staví syn apod. Samotným zjišťováním bych se možná pro tuto chvíli tolik nezabýval - není to tak jednoduché, dá se snadno skrýt apod. Navíc pokud nemáte jasno v tom, jak se poté zachovat, co s touto informací, může to být spíše ke škodě věci. Určitě bych Vám doporučil se tím dále zabývat, ať již v této poradně, případně ve Vašem okolí s jinými odborníky. Je to dost obsáhlá problematika a bez pomoci lze mnohé zpomalit, pokazit.... Přeji hodně síli a trpělivosti Hezký den