Jak dlouho lze pociťovat účinky THC
Tomko
Zdravím, před 2 dny jsem snědl pokrm s "trávou,, a ještě po více než 48hod pociťuji lehkou zmatenost a bolest hlavy. Jak dlouho mohou učinky THC trvat?

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Tomko,
většinou účinky thc z těla vymizí během pár hodin od požití, někdy i pár dní. Záleží, ale na množdství účinné látky v jídle, nastavení organismu, kdy může být citlivější v reakci na užitou látku nebo indisponován v danou chvíli apod. Při perorálním užití se účinek dostavuje pozvolněji, déle vydrží a pomaleji odeznívá. Věřím, že po takto dlouhé době by už u Vás měli účinky odeznít. Určitě bych Vám doporučovala pitný režim- více tekutin
(ne alkohol a energy nápoje, ale spíše meduňkový čaj), spánek, přiměřená fyzická aktivita.
Pokud by potíže přetrvávaly delší dobu je možné vyhledat i odbornou pomoc v adiktologických službách.
Rádi Vám nabídneme nějaké poradenství nebo kontakty na organizace, kde Vás mohou podpořit (stačí napsat větší města, která máte dostupná).
Držím palce, ať je Vám lépe.
HS