Pervitin
GIgi
Tak po delší abstinenci jsem si dala .
Mám teď strach ze se všechno vrátí do starých kolejí, že ti ovlivni můj charakter .
Nejsem nato hrdá, bojím se svěřit psychiatrovi že jsem to udělala.
Bojím se toho že se mi vrátila vykroucenost . Mám chuť nevycházet s baráku. Mám v hlavě 100% duvodu proč zase se vším seknout . I když nechci , opravdu nechci se vzdát, i přesto že jsem zkouzla už 2 dny se držím i prez deprese abych si nedala další čáru.
I když moje psychika říká dej si malého prda z plechu aby ti bylo trošku líp, říkám si ne , nevím jak dlouho jesce vydržím odolávat, co je nejhorší jsem teď jak v rizikový situaci , nevím jak zaplatit nájem, zároveň jsem v rizikovým prostředí přítel je uživatel který není schopný si říct ne , zároveň si myslím že už pár noci nespal a proto je i osklivej na mne , třeba mi napsal SMS že smrdím až sem , asi mu to přijde vtipný, zároveň vztah mezi nama je hroznej, prez mesic už žádné intimní chvíle, ale i prez to je to lepší než před pár lety když jsme si fyzicky ubližovali. Mám strach ze když přijde domů bude mi něco říkat.Dneska celý den ležím,premejslim jak ziskat odvahu říct svymu terapeutovi že jsem sklouzla, bojím se ale že prostě mi zakáže pritele , vím že by to bylo nejlepší, je bez práce, v exekucich , zároveň zavislej a charakter hrozný a táhne mne do návykových látek a má divné myšlení o životě . Zatím co já jsem pronej jako jednoduchá oběť, hraničařka , závislá, s slabým sebevědomím a jesce k tomu blbá.
Chci bejt silnější.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Gigi,
chybu může udělat každý a věřte, že my, kdo pracujeme s uživateli počítáme,  že se něco takového může stát. Váš terapeut, přestože ho to nepotěší, je profesionál a pokusí se Vám pomoci překonat tuto situaci dříve než se více rozjedete. Určitě se nebojte na něho obrátit. Ano, asi Vám bude doporučovat ukončit rizikový vztah, ale rozhodnutí je na Vás. Sice jste si vědoma, že přítel není pro Vás oporou, ale naopak rizikem, ale k rozchodu si musíte dojít sama. Bylo by však škoda, když jste zvládla nějakou dobu abstinovat, to vše hodit za hlavu. Vnímám z Vašeho sdělení,  že motivaci k abstinenci máte, jen teď je podlomená relapsem. Ráda bych Vás podpořila zvládnout ostych a nechat si pomoci teď a neodkladát to. Pak to bude složitější.
Držím Vám palce v dalších krocích.
HS