FARBA PERVITINU
hairy
DOBRY DEN, OBCAS SI POFACIM PERVITIN, VACSINOU JE BIELY ALEBO KRISTALICKY PRIESVITNY, ALE MAL SOM UZ AJ TMAVO HNEDY AZ DO ORANZOVA...JE V TOM NEAKY ROZDIEEL? PRECO BOL TMAVY? DAKUJEM

Odpověděl: Amrit Sen
Hairy, zdravím Vás,
díky za důvěru. Žlutou, až nahnědlou barvu pervitinu většinou způsobují zbytky "solnice", tedy HCL, kyseliny chlorovodíkové z pokoutní výroby, mohou v pervitinu zůstávát například nedokonalým dosušením, ale i z dalších důvodů. Projeví se i pokud má pervitin skupenství taveniny, což také není zdaleka ideální. Různé barvy pervitinu mohou mít i spoustu dalších příčin o kterých nemá velký smysl spekulovat.
Na druhou stranu ani průzračné, či bílé krystaly čistotu pervitinu nezaručují, v krajním případě ho nemusí obsahovat vůbec. Znamená to, že nažloutlá, žlutá, oranžová, či nahnědlá barva nemusí znamenat, že jde o nefunkční drogu, proč byste měl ale zbystřit, je skutečnost, že zbytky z výroby i příměsi mají obecně negativní vliv na organizmus a zdraví člověka a mohou být i velmi nebezpečné.
Doporučuji vám tedy každou drogu, která bude na první dobrou působit podivně, raději spláchnout do záchoda.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.