Snizeni rizik E
xdanny
Precetl jsem si jeden z odkazu na EROWID a pokud jsem spravne pochopil, odhaduje se, ze by zmeny v serotoninovem systemu vlivem XTC mohlo castecne eliminovat pouziti antioxidantu.. Rad bych vedel co si o tom myslite a zda je mozne, kdyz uz clovek to E pouzije, doporucit nejakou lecebnou kuru pote. Jaky vliv ma vitamin C na regeneraci ? Lze doporucit nejake konkretni antioxidanty (nazvy pripravku)?

Odpověděl: Jakub Minařík
Žádné konkrétní antioxidanty vám asi nedoporučím, protože prostě nevím a nikdy jsem takovou terapii nezkoušel nikomu z mých klientů nasadit. Pokud se týče toho článku na Erowidu, tak tam nějaká doporučení jsou a je tam i zmíněn odkaz na článek v odborné literatuře. Tady ho máte. Ale jak jsem na něj koukal, je z roku 1993, to znamená, že už něco pamatuje, tak nevím. Mám ještě poznámku k tomu, co zmiňuje ten článek o kus níže a to o použití léků ze skupiny SSRI. S těmi bych asi nakládal dost opatrně, interakce s MDMA nemusí být ouplně bezpečná. Drobná poznámka, což takhle extázi na chvíli vysadit, he? Možná by to taky mohlo fungovat. :-)
P.s. Pařte opatrně!