dojezd dva týdny
Domina
Dobrý den,
cca před týdnem jsem sem psala svém dlouhodobě zhoršeném stavu po požití extáze. Paní/slečna Nikol Spůrová mi napsala, že pokud napíši větší města, muže mi doporučit různé organizace, můj stav se sice zlepšil, ale moc bych uvítala, kdybych si o tom všem mohla s někým popovídat. Nejbližší větší města jsou pro mě Kladno a Praha.
Děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
kolegyně Mgr. Nikol Spůrová není teď bohužel, k dispozici, pokusím se Vám odpovědět tedy já.
Je fajn, že se cítíte už lépe.
Pokud je Vám Praha dostupná, můžete se obrátit na jakékoliv z našich ambulantních zařízení, které v Praze máme. Kontakty a další informace v odkazech níže.
http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html
http://www.sananim.cz/o-nas-1/denni-stacionar-dst.html
Nebo se můžete obrátit na kolegy v Kladně:
Kladno, Adiktologická ambulance a následná ambulantní péče
Zařízení sociální intervence Kladno
Ambulantní program
Jana Palacha 1620 (1. patro), Kladno, 272 01
ZOBRAZIT NA MAPĚ
Tel.: 312 292 340, 312 292 322, 736 648 936
V obou službách je nabízena pomoc, podpora a spolupráce všem, kteří mají problémy se závislostí na návykových látkách např. alkohol, drogy, léky a jiné, anebo se potýkají s tzv. nelátkovou závislostí např. gambling, sázky, internet, vztahy a podobně.
Mgr. Lucie Doležalová
www: https://www.zsi-kladno.cz/ambulantni-dolecovaci-program
Mějte se zatím hezky, pokud bude třeba, klidně ještě napište.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová