Pervitin a sex
XXX
Dobrý den. Zasílal jsem vám dotaz, na který jsem nedostal odpověď. Zeptám se tedy ještě jednou. Rád bych měl pohlavní styk se ženou, která se mi přiznala, že užívá pervitin. Docela jsem se toho zalekl. Říkala, že pouze šňupe. Proto bych se rád zeptal, kdyby ke styku došlo, jestli mi hrozí nějaké problémy? Já s drogami žádné zkušenosti nemám. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Nikol Spůrová
XXX, zdravím Vás,
na dotaz jsem Vám zaslala odpověď dnes, bohužel nejsme vždy schopni reagovat ihned.
Zde Vám zasílám kopii:
Je skvělé, že se již předem zajímáte o rizika spojená se sexem s uživatelkou pervitinu. Nevím, co konkrétně Vás zajímá, ale pokusím se odpovědět. Pokud se ptáte na rizika spojená s intoxikací, sexem drogy přenést nelze.
Asi největším rizikem může být přenos sexuálně přenosných chorob (zejména hepatitidy, HIV, syfilis, ...). I když píšete, že partnerka neužívá injekčně, nevadí. Tyto choroby lze přenést i jinak a také k Vám nemusí být upřímná. Proto pokud se rozhodne mít společný sex, doporučuji se chránit prezervativem. Chráníte nejen sebe, ale i partnerku.
Setkávat se s aktivními uživateli drog pro Vás, jakožto abstinujícího člověka, může být risk. Už s ohledem na to, že Vás mohou drogy také zlákat nebo Vám může partnerka drogu „podstrčit" bez vašeho vědomí, například do pití.
Stačí takto? Klidně ještě napište.
Přeji vše dobré!
S pozdravem,
Nikol Spůrová