Léčba matky s dítětem
Matka
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, kam mohu jít na léčbu s dítětem (2 roky). Byla jsem v komunitě Karlov ale moc mi tam nesedli spolubydlící, tak jsem se chtěla zeptat jestli je v ČR i jiná možnost.

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Matko,
díky za Váš dotaz.
Další komunitou, ve které přijímají matky s dětmi, je komunita v Podcestném mlýně. Více informací naleznete zde: https://podaneruce.cz/centra-sluzby/terapeuticka-komunita-v-podcestnem-mlyne/.
Pak mne napadá ještě možnost léčby v Denním stacionáři SANANIM, se současným pobytem v Dětském centru při Thomayerově nemocnici v Krči. Jde o léčbu ambulantní, 4 měsíční, probíhající každý všední den od 8.00 - 16.00. O dítě po dobu Vaší nepřítomnosti pečují pracovníci Dětského centra a Vy pak péči přebíráte po návratu ze stacionáře.
Tato možnost je určena primárně maminkám z hl.m.Prahy, ale v případě volné kapacity lze jednat i o přijetí maminky mimopražské. O této variantě by Vám podali více informací přímo pracovníci Denního stacionáře:
Janovského 26
170 00 Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - vchod se zvonkem přímo z ulice)
pevná linka: +420 220 803 130
mobil: +420 605 212 175
http://www.sananim.cz/o-nas-1/denni-stacionar-dst.html
Bohužel, nikde Vám nezaručí, že Vám konkrétní složení klientů v léčbě sedne. Ale o všem by se v rámci terapeutických skupin nebo s garantem mělo dát mluvit a řešit.
Držím palce, ať naleznete léčbu, která Vám sedne!
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná