Co by mi nejlépe pomohlo
Adri
Dobrý den, mám takový dotaz možná by se mi dostala i nějaká ta rada ... Beru drogy ( pervitin) už asi 5 rokem začátky byli pravidelné užívání stáhlo mě to docela dost,ale čas mi všechno ukázal že to není život který by sem chtěl žít,ale za ty roky už se projevila asi závislost, našel jsem si brigádu chodím tam pravidelně každý den, první takový můj problém je že se snažím vyhýbat lidem co by mi mohli něco poskytnout..to je docela lehká věc ale za ty léta už moc "normálních" lidí co neberou neznám a nastává chvíle kdy se cítím "sám" samozřejmě mám rodinu která mě podporuje, snažím se si najít nové přátele..ale nedaří se chyba asi bude že je hledám po sociálních sítích jakž se může zdát jako normální věc ale bez úspěchu ale to je vedlejší jen sem to chtěl trošku víc rozepsat .. a teď přichází chvíle kdy už mi to šrotuje v hlavě a z 5 případů 2x jdu pro drogu..ale za ty léta užívání už nemám dobré stavy ale i přes to si to dám i když za poslední půl rok jsem udělal pokrok už neužívám tak často,ale když si to dám tak vždycky všechno pokazim,a potom toho lituju a to je na sfetovany mozek špatný stav ještě když jsem většinou na "tom" sám,(a už to je jedno s druhým paranoia a podobně) a je to dost omezující když jsem zrovna čistý docela mě to poznamenalo,opravdu odhodlání stím přestat ale je to velmi obtížné už sem tak zoufalý že píšu na internetovou poradnu,,ale třeba mi dokážete nějak poradit jak postupovat dál, napadlo mě vyhledat odbornou pomoc ale předem jsem zkusil tuto variantu. Předem děkuju že si dáváte tu práci a přečtete si to , omlouvám se jestli je otázka neúplná přes internet jsem to lépe vysvětlit neuměl přeju příjemný zbytek dne.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Adri, zdravím Vás,
díky za Váš dotaz. Je fajn, že jste napsal. Dle toho, co popisujete jste v bludném kruhu závislosti.
Toto bohužel přes internetovou poradnu nevyřešíme. Bylo by vhodné, abyste se objednal do odborného zařízení a celou svou situaci probral. Kolegové Vás rádi podpoří v motivaci situaci řešit a také můžete probrat možnosti.
Víte, kam se obrátit? Stačí, když napíšete větší město odkud jste a zašleme Vám vhodné kontakty.
Pokud jste z Prahy můžete se ozvat např. sem:
Kontaktní centrum SANANIM, z. ú.
Na Skalce 819/15
Praha 5
poradenská linka: 602 666 415 (po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Stačí takto?
S pozdravem,
Nikol Spůrová