odpověd...
fidorka
Ahoj,zatim se mi daří dobře....už ani nemám chut na jointa....tak tedy doufám,že mi postačí 2 měsíce,kdy nebudu hulit trávu a ty testy budou čisté....sestra se me furt vyptává jestli ještě hulim...atd. Je mi 16 let...Možná to dopadne,tak že už nebubu hulit nikdy...,ale po tech testech..teda pokud dopadnou dobře..si dam jointa a pak se rozhodnu jak to bude dál....Stejně svoji sestru nechápu proč to udelala...kdyby mi normálně řela at přestanu,tak bych to alespon omezila....

Odpověděl: Bára Orlíková
No, tak to vypadá, že sice nejste sice úplně nadšená, ale vcelku to jde dobře. Ty testy dopadnou jistě dobře, tedy pokud se zdržíte toho hulení. Je to samozřejmě na vás, jak to bude dál. No, sice chápu, že je tahle situace pro vás nepříliš příjemná, ale aspoň to člověka přiměje se trochu zamyslet nad tím, jaký je jeho životní styl. Změna aspoň na čas je jistě prospěšná, přinejmenším proto, že víte, že to funguje i jinak. Možná by stálo za to využít příležitosti a zkusit i další věci, které by vás mohly bavit, abyste se nenudila. Nevím sice, jaké přesně důvody vedly vaší sestru k tomuto kroku, ale pravděpodobně to bude směsice obav o vás a dalších osobních důvodů... to byste s ní o tom musela asi mluvit. Držím palce a doufám, že to dobře dopadne. Mějte se hezky.