Bára Orlíková
Sferia_Ranul
Díky moc za odpověd, jsem na zdrávce a vůbec jsem nevěděla kde sehnat materiály k seminárce na veřejný zdravotnictví.Kdyby jste si ještě vzpomněla na nějáké podobné stránky jako www.extc.cz budu moc ráda.Díky Sferia

Odpověděl: Bára Orlíková
No, sice si nejsem jistá, zda jak moc souvisí veřejné zdravotnictví s stránkami o účincích drog, ale předpokládám, že víte, co do té seminárky máte psát a chcete psát. Kromě těch stránek, co jsem vám už doporučila posledně, vám můžu napsat ještě další, o kterých jsem si naprosto jistá, že poskytují objektivní informace. Je to třeba www.drogmem.cz (autoři se podílejí i na odpovídání dotazů na www.extc.cz a občasně naší poradně) nebo www.adiktologie.cz (odborný časopis pro problematiku závislostí). Jinak na již doporučovaném www.drogy-info.cz najdete v pravém sloupci na stránce, pod kolonkou LINKS / web a drogy, mnoho odkazů českých i zahraničních. Do českých se dostanete, když si po otevření rubriky zadáte v pravém horním rohu v položce "země" Českou republiku. Autor této databáze shromáždil odborné a objektivní odkazy i odkazy amatérské a propagující drogy - nicméně u každého z těchto odkazů uvádí stručnou anotaci toho, co zde najdete, takže není problém se v tom zorientovat. Hodně štěstí.