Otazka
neer
hezky den, reknete mi prosimvas, jaka frekvence uzivani tablet je u vas povazovana pravidelnou (kolik a v jakem case jich musim jist, abych byl pravidelnym uzivatelem) opravdu to potrebuju vedet, abych se pripadne nejak omezil (v soucasnosi prumer 3 na mesic, ale spis mene) diky

Odpověděl: Jakub Minařík
Pravidelné užívání prostě pravidelné, třeba vždycky 25. v měsíci. To co mám já osobně většinou na mysli je pravidelně víkendově. Co se týče frekvence 3x měsíčně, tak to bych vás považoval ze pravidelného uživatele víkendového typu. Kdybych se měl vyjádřit k rizikům, potřeboval bych vědět další údaje jako například jak to máte s otstatníma drogama (teď i v minulosti), kolik je vám let,... Osobně bych vám ale doporučoval opatrnost, protože pocit že to kontrolujete je zrádný. Je to jako když jedete rychle autem, je to vzrůšo a pohoda a máte pocit, že všechno máte pod kontrolou. Pak najednou vjedete do zatáčky a najednou víte, že to je průser. Zastavit se to ale nedá a jedinná cesta vede do příkopu.