Monika
Díky moc za objasnění těch jaterních testů. Mám už 7 let Hep C, léčím se v Motole ale pořád nic. Jsem už od roku 1996 "čistá", ale pořád se nedaří. Můžu se zeptat jestli je nějakej rozdíl mezi různýma nemocnicema nebo všechny mají stejné prostředky?Díky

Odpověděl: Jakub Minařík
No, rozdíly samozřejmě existují, ale myslím, že to ani není v možnostech. Spíš je to tak, že někteří lékaří umí lépe, jiní hůře (pomíjím samozřejmě fakt, že jsou každá choroba je jinak léčitelná a každý člověk na léčbu jinak reaguje, ...). No - ale pokud chodíte do Motola, tak máte myslím péči výbornou. No, ono je to taky někdy v tom, někoho napadne prostě něco jiného. :-) Jestli máte dojem, že se to nějak nedaří, tak se můžete pokusit jít jinam, třeba jen jednorázově, jaksi ke konzultaci. Soudím, že umožnit pacientovi takovou možnost je korektní a pokud vás má v péči Dr. Železná, tak jí nebude dělat problém vám napsat nějakou zprávičku, co se s vámi spáchalo za poslední roky. Zkuste se objednat u Dr. Řeháka, 234091142