CBD
Mikrom4n
Dobrý den, beru antipsychotika na mojí epilepsii a schizofrenii a chtěl bych začít užívat CBD - technické konopí. Jaká by byla nejbezpečnější cesta jeho užívání? Děkuji za odpověď

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Mikrom4ne,
s ohledem na Vaše zdravotní obtíže a diagnózy bych byla opatrná v nasazování CBD a konzultovala bych to s lékařem, který zná Váš stav. Užívané léky se mohou s CBD ovlivňovat a ne v dobrém směru na sebe vzájemně působit.
Opravdu po internetu není dobré poskytovat radu, co je pro Vás nejvhodnější, i přestože chápu Vaší snahu o zlepšení kvality života. Věřím, že se svými lékaři máte dobře navázanou spolupráci a můžete se s důvěrou na ně obrátit.
Držím Vám palce a ať se daří dobře.
HS