prothazin
domes
Dobrý den, uzivam prothazin na kašel. Vypadá to že si budu muset asi o víkendu dát ketamin a mdma, možná i kokain. Přežije to moje tělo bez náśedků? popřípadě jaké látce se mám vyhnout? Děkuji

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, domes,
díky za Váš dotaz i starost o sebe. Píšete, že užíváte Prothazin a o víkendu si „musíte" dát ketamin a MDMA, možná i kokain? Opravdu musíte? Užití jakékoliv látky samotné a o to více v kombinaci několika látek má vždy zdravotní rizika a nelze předem odhadnout, jak mohou tyto látky účinkovat na vaše tělo a psychiku. Průběh intoxikace vždy předurčuje dávka a osobnost jedince. Na vašem místě bych byla tedy velmi opatrná a ideálně se pokusila užití látek vyhnout. Ketamin určitě není vhodné kombinovat se stimulanty, alkoholem a jinými tlumivými látkami (tady ani Prothazinem). Některé kombinace mohou končit i smrtí.
Intoxikace ketaminem je vždy spojena s poruchami motoriky, slabostí a omezeným slovním projevem, občas závratěmi, nevolností až zvracením. Rizika užití ketaminu jsou spojena především s psychickými účinky. Může dojít k bad tripu. Užití MDMA provokovat depresivní nebo úzkostné stavy, panické ataky či zvýšenou impulzivitu. U některých osob jedinců může vyvolat toxickou psychózu. Mezi nejvážnější komplikace užití MDMA patří přehřátí organismu. Myslete také na to, že užití látek může zhoršit průběh onemocnění. Tělo potřebuje klid k léčbě.
Více informací o psychedelikách a jejich bezpečnějším užití můžete najít na tomto odkaze:
https://czeps.org/factsheety/
Stačí Vám to takto? Pokud se potřebujete na cokoliv doptat, klidně ještě napište.
Buďte na sebe opatrný!
S pozdravem,
Nikol Spůrová