Pervitin a hormony
Peetrolina
Dobrý den, rada bych se zeptala na dve veci.... zda-li je možné, aby účinky pervitinu nějakým způsobem ovlivňovaly hormony? Probíhá u mě určitá hormonální nerovnováha a mam pocit, ze mi pervitin po letech užívání neúčinkuje.
A druhy dotaz... jaký vliv ma užívání pervitinu nitrožilně na léčbu s diagnózou... invazivni karcinom vulvy. A má to vůbec významný vliv?
Dekuji.

Odpověděl: Amrit Sen
Peetrolíno, zdravím Vás,
díky za důvěru. Netuším, jakou hormonální nerovnováhu máte na mysli, ale i bez ní není nic neobvyklého, že člověku po letech užívání pervitin už nefunguje tak, jako kdysi, nebo jak by člověk, užívající drogy rád.
Odpusťte, druhá část dotazu zní až absurdně, píšete o velmi závažné diagnóze, jak Vás mohlo vůbec napadnout, že by na její stav nemělo injekční užívání pervitinu vliv?
Užívání drog, tedy i pervitinu, tím spíš dlouholeté, nejspíš i intenzivní, má vždy negativní dopad na zdravotní stav i psychickou kondici, na imunitní systém, tedy sníženou schopnost obranyschopnosti organismu a může velmi zkomplikovat a komplikuje případnou léčbu a uzdravení obecně, natož při tak závažné diagnóze.
Možná se ptáte na to, jestli Vám dlouhodobé užívání pervitinu mohlo invazivní karcinom způsobit. Na to Vám nedokážu odpovědět, většinou je u každého nemocného ve hře více faktorů zároveň, rozhodně Vám však užívání drog nepomohlo.
Doporučuji Vám vzít, co se děje, jako jasnou zprávu organizmu, těla i psychiky, že je čas se s pervitinem rozloučit. Kdybyste potřebovala v čemkoli dalším poradit, podpořit a pomoci, napište, jsme tu pro Vás.
Přeji Vám vše dobré a přeji úplné uzdravení, držím palce!
Amrit Sen.