Vydrzi piko?
spanel
Pro Mudr.Jakuba Minarika>Nechavam si totiz do zahranici poslat piko postou,tak proto me to zajimalo jestli to bude mit po nekolika dnech v teple normalni ucinek.Dekuji za odpoved.

Odpověděl: Jakub Minařík
Aha. Jen na okraj - je to "trochu" v rozporu se zákonem a hlavně, policie v zemi, ve které jste nebo budete může mít dost nepříjemné otázky, co se týče vaší pošty. Možná vás nezavřou, neb se jim nemusí podařit dokázat že jste o tom věděl. Ale vyhostit vás asi vyhostí. P.s. Jestli máte dojem, že posílat drogy přez hranice poštou je bezpečné, mohu vás seznámit s pár lidma, co soudili, že nechat si poslat (ev. poslat to sami sobě) haš z Holanska je fakt dobrej nápad. Mohou vám detailně vyprávět, kdo všechno je vyslíchal a co z toho nakonec bylo. :-)