Pervitin
Magda20
Dobrý den, chtěla bych vás poprosit o radu. Moje kamarádka začíná jet v perníku. Zatím je to jen s kamarádama o víkendu a říká, že to má pod kontrolou, ale já vím, že je slaboch a že by do toho mohla spadnout. Můžu jí nějak pomoc?

Odpověděl: Lenka Nováčková
Dobrý den!Myslím, že je moc fajn, že máte o kamarádku takovou starost. Bojím se ale, že pokud kamarádka své braní nepovažuje za problém, nemůžete toho pro ni moc udělat. Přesto je dobré jí v klidu naznačit, že si o ni děláte starost a že její současný životní styl není úplně vpořádku. Můžete mít po ruce nějakou instituci, kam se Vaše kamarádka bude moci-v případě, že o to bude stát-obrátit. Takovým zařízením, pokud jste z Prahy, je například Denní stacionář SANANIM, Janovského 26, Praha 7, tel. 220 80 31 30. Pokud z Prahy nejste a napíšete mi region, dohledám Vám kontakt na vhodné zařízení u Vás. Můžete pro ni také být někým, s kým může o svých problémech otevřeně mluvit. Konečné rozhodnutí ale musí udělat Vaše kamarádka sama. Hodně štětstí! Lenka