Stimulant
pan Petr
Dobrý den,
hledám náhradu za konopí, které mě vždy uklidnilo a nabilo energií, euforií.
Na uklidnění jsem našel herbu CBD a na nabuzení kratom, ten však u mě nezabírá.
Prosím věděli by jste o nějakém suplementu který by mě nabudil a dal pocit euforie?
Děkuji
Petr xxxxxxxxx

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Petře,
a děkuji vám za dotaz.
Bohužel není v našich silách poradit vám, k tomu nám chybí příliš mnoho informací. I proto v podobných situacích doporučujeme osobní konzultaci. V případě, že řešíte věci jako jsou potřeba zklidnění, nedostatek energie a potřeba pocitu euforie, zdá se zcela na místě obrátit se na psychiatra. Né každý vám bude v prvé řadě nutit léky, spousta lékařů má dnes zkušenosti i s různými alternativními postupy (byliny, houby, legálně dotupné suplementy apod.), včetně různých forem psychoterapie. Aby vám mohl někdo něco doporučit, bylo by potřeba, aby vás osobně viděl (a to možná i  několikrát), mluvil s vámi podrobně o tom, jak se cítíte, podle potřeby vás vyšetřil, nebo poslal ke kolegům kvůli přesnější diagnostice, aby se vás doptal na vaše zkušenosti, na to, jak se situace vyvíjela, zjistil, co všechno máte za sebou atd.
Je mi líto, ale skutečně není v našich silách, a považovali bychom za velmi neprofesionální, na základě těch pár informací, které o vás víme, dávat konkrétnější doporučení.
S pozdravem a přáním, aby bylo brzo lépe,
Gabriela Minařík.