Závislost
Themos
Dobrý den,
Nevím jestli to tady patří ale: trpím reziduální schizofrenií a užívám Haloperidol, Risperdal,Buronil, Valproát,jednou za 14 dní Diazepam na neklid. Diazepam 5mg jednu tabletu.Jedná se o závislost? Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Themosi.
Určitě Váš dotaz sem patří. Jen moc nerozumím, na co se konkrétně ptáte?  Máte pocit, že jste závislý na medikaci, kterou Vám předepisuje lékař? Pochybnosti o užívané medikaci? Můžete být konkrétnější v popisu, v čem jste ohledně své medikace závislý, jak se to projevuje?
Předpokládám, že lékař, který Vám tyto léky předepisuje, tak pro Vás vybral to, co by mělo fungovat na Vaše obtíže. Pokud máte nějaké pochybnosti nebo nepříjemné vedlejší účinky, tak bych to s lékařem konzultovala. Je důležité pro Vaše fungování, abyste s lékařem sdílel Vaše dohady a nepohodu. Jen tak Vám může nastavit patřičnou  medikaci, vysvětlit možné fungování léků apod.
Přeji Vám, ať se Vám daří i dobrou spolupráci s Vaším lékařem.
HS