Podezřelé nálezy
XOXO
Dobrý den. Již delší dobu mě trápí pocit,že manžel mi opět lže. Před dvěma lety po podezření, se mi přiznal, že bere pervitin, ale že s tím chce skončit. Vše vypadalo v pohodě. Dokud jsem nenašla krabičku, kde byly schované dvě prázdná "psaníčka" s trubičkou a asi měsíc po tom léky s obsahem tramadolu. Manžel tvrdí, že on je čistý, že krabička je jeho kamaráda, který nám pomáhal na domě (uživatel látky). Verkt

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
zda věřit či nevěřit, bohužel, neumíme na dálku s minimem informací a bez osobního kontaktu, objektivně posoudit.
Pokud v minulosti tato událost již byla, chápu, že se obáváte.
Níže v odkazech doporučuji pročíst základní informace.
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Prostudujte odkazy, pokud Vás něco napadne, budete se potřebovat doptat, doplnit, tak klidně ještě napište. Lze využít i skrytá poznámka, která není součástí veřejné části webu.
Můžete se obrátit na naši specializovanou Poradnu pro rodiče, partnery a blízké a vše co je třeba zkonzultovat v osobním kontaktu. To se mi zdá jako nejrozumnější řešení. Poskytujeme bezplatné služby, mohou být i anonymní. Stačí se jen objednat na uvedených číslech. Pokud se nedovoláte hned, buďte prosím trpělivá, v době, kdy kolegové hovoří se svými klienty, telefony nezvedají. Když budete volat na mobil, zavolají zpět hned, jak to bude možné. Můžete se klidně odkázat na mě.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba: 9,00 - 17,00 (po domluvě lze i v jinou dobu)
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/co-nabizime.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/poslani.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/nase-cile.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/prijem-klientu.html
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová