Silná bolest na hrudi po užití opia
Eva
Doby den, chci se zeptat na jednu velmi divnou situaci, vím že to na opiatech není zvykem, tak mě to dost zaskočilo. Občas když si dam opiove látky tak mě šíleně bolí na hrudi (žebra a hned pod prsy), zároveň ve stejné úrovni i záda a bolest se lehce rozšiřuje do krku. Nevíte cim by to mohlo být způsobeno? Jsem bez žlučníku, ale velmi pochybuji že by to bylo tím. Dělají mi to jen látky opiove, dxm, a myslím že i codein. Dekuji

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Evo,
děkujeme za dotaz i Vaši důvěru. Internetové poradenství má bohužel své limity. Nejen my, ale ani nikdo jiný Vám na dálku spolehlivě neřekne, co Vám potíže způsobuje. To může pouze lékař, poté, co Vás vyšetří a získá od Vás další informace. Pokud z nějakého důvodu nechcete jít do zdravotnického zařízení, můžete se zkusit obrátit na Kontaktní centrum v místě bydliště, kde je možná k dispozici i lékař či medik, který může udělat první vyšetření, napsat Vám doporučení a zprostředkovat kontakt s konkrétním zařízením.
Neodkládejte rozhodnutí na později, můžete tak předejít komplikacím, které by mohly mít vliv na Vaše zdraví případně život.
Budu ráda, když dáte vědět, jak dopadlo vyšetření a co je příčinou Vašich obtíží.
HS