Dcera mi utekla z domu a je závisla !!
Swejdofka
Dobrý den,asi nejsem jediná ,ale jsem zoufala a motám se přijde mi,ze v zacarovanem kruhu! Jsem mamka 16nactileté dcery,delši dobu jsme se potykaly s prusery,ale zacali se stupnovat,neomluvene hodiny,pozdni prichody,vymluvy ,kradeni penez,obelhavani rodiny a nespocet kazdodenich lží- bere pervitin a je zamilovana do kluka 17 z pasťaku,mama se ho zrekla a vyhodila. Dcera se mi priznala kdyz po 3 dnech prisla domu s tim ze chce pomoct,zaridila jsem v Pha detox a den pred odvezenim mi utekla z domu! Moje holčička! Ten jeji ji nakecal sileny veci a postval proti me! Je to mesic a 10dni co je s nim , bydlej kde se da, kradou spolu, aktivne ji hledam, zkousela jsem dobre i zle , ale ona domu proste pry nechce, nemuze ho pry nechat samotnyho! On ji psychicky vydira a chova se k ni jak k psovi! Jednou mi volali policajti ze je chytli pri kradezi at si pro ni prijedu- akorat histerie a zajimala se jen o nej, prala se s ni a stejne utekla! Policie me dvakrat odpalkovala, ze nemuzou nic, ze ji je 16 a bydlet si muze kde chce, fetovat si muze kdy chce a pokud ji obcas vidim nebo mi napise, tak nemuzou nic! Ale kdyz jsem si lustrovala zakony tak to neni vubec pravda! Ted se mi nekolik dni neozvala ma vyplej mobil, tak jsem byla na policii prohlasit ji za pohresovanou,a oni se divily ze to hlasim az po mesici!! Pokud ji najdou tak odvezou na stanici a ja mam sanci si ji odvezt domu, ale co mam delat potom? Odvezt na psychiatrii? Detox? Nezvladla bych ji doma v tech stavech,ale potrebuju ji dostat od nej a drog! Nemuzu mlcky sedet a nechat ji se nicit a spat na ulici atd.! A do pastaku ji poslat proste nechci to neni nic co by ji napravilo ,ba naopak! Jak mam prosim postupovat? Muzu i pres jeji nesouhlas? Dekuji moc

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
jak sama víte, jsou tou velmi složité situace (se spoustou otázek), které bohužel, neumíme odpovědět jednou univerzální radou...
Doporučuji spojit se s poradnou pro rodiče.
Poradna pro rodiče, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Pondělí
9 - 19
Úterý - čtvrtek
9 - 17
Pátek
9 - 15
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Zdá se mi to jako nejrozumnější řešení. Poskytujeme bezplatné služby, mohou být i anonymní. Stačí se jen objednat na uvedených číslech. Pokud se nedovoláte hned, buďte prosím trpělivá, v době, kdy kolegové hovoří se svými klienty, telefony nezvedají. Když budete volat na mobil, zavolají zpět hned, jak to bude možné. Můžete se odkázat na mě.
Pokud by bylo třeba, tak klidně ještě napište.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová