Poradenství/ Pomoc pro blízké Praha
Emma
Dobrý den,
potřebovala bych poradit, kam se obrátit pro poradenství/ pomoc pro osoby blízké v případě, že partner užívá drogy, nejčastěji pervitin - šňupe.. Pro nastínění situace - má typické projevy: střídání nálady, agresivita, vulgarita, 1-2 denní bdělost, nechutenství, neklid, následně spánek, vlčí hlad. Nefunguje tak, jak by měl, není na něj spoleh. Hádá se s rodiči.
Objevují se u něj bludy - někdo ho poslouchá, mluví na něj rádio. Má důkazy, které nikdo nikdy neviděl. Já jsem se proti němu spikla a o všem vím. Měla bych už začít mluvit pravdu. Podvádím ho a nevěří mi... Má divné sexuální úchylky, které na sobě páchá, když spolu neudržujeme intimnosti kvůli užívání drog. V sinusoidách to již trvá skoro 3 roky. Období slibů a snažení střídá období fetování a pak zase snaha o období abstinence a odpočinku do dalšího požití.. Vše prokládáno energetickými nápoji a cigaretami. Je to opravdu psychicky náročné. Už mi docházejí síly, možná i několikrát došly, ale nějak jsem se sebrala...
Doporučíte mi prosím nějaké "zařízení" v Praze 1/2/3/4 nebo i kdekoliv jinde po Praze?
Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Emmo, dobrý den,
můžete se obrátit na naši specializovanou Poradnu pro rodiče, partnery a blízké a vše co je třeba zkonzultovat v osobním kontaktu. To se mi zdá jako nejrozumnější řešení. Poskytujeme bezplatné služby, mohou být i anonymní. Stačí se jen objednat na uvedených číslech. Pokud se nedovoláte hned, buďte prosím trpělivá, v době kdy kolegové hovoří se svými klienty, telefony nezvedají. Když budete volat na mobil, zavolají zpět hned, jak to bude možné. Můžete se klidně odkázat na mě.
Poradna pro rodiče, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba: 9,00 - 17,00 (po domluvě lze i v jinou dobu)
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/co-nabizime.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/poslani.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/nase-cile.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/prijem-klientu.html
Tak držím palce!
Mějte se hezky, Markéta Kordová